Potreban vam je ekskluzivan i moderan prostor za organizaciju korporativne proslave u kome možete da ugostite od 50 do 550?

Ako težite liderstvu i izvrsnosti u svom poslovanju, Bitefartcafe je idealan prostor za organizovanje vaše korporativne proslave. Novi Bitefartcafe vam nudi atraktivnu lokaciju, multifunkcionalan event prostor, adaptibilan vašim željama i brendingu, sopstveni parking, kompletnu tehničku opremljenost, široku ponudu pića i perfektan ketering iz našeg restorana Enso za organizaciju idealne svečanosti vaše kompanije.
Koji god da je povod za korporativnu proslavu, bio on završetak poslovne godine, proslava praznika, dostignuća kompanije, predstavljanje nove uprave, promocija novog proizvoda ili usluge, stvaranje zajedništva i povećanje lojalnosti među zaposlenima, dodela nagrada, konferencija – event prostor Novi Bitefartcafe je pravi izbor za sve vrste korporativnih svečanosti. 

Bilo da želite manji događaj ili veliku proslavu sa brojnim zvanicama, prostor za korporativne proslave, Novi Bitefartcafe, spreman je da vam se prilagodi i ugosti od 50 – 550 sa maksimalno iskorišćenom raspoloživošću prostora.

Pružite vašim klijentima i zaposlenima ono što zaslužuju – samo najbolje. Uz širok izbor alkoholnih i bezalkoholnih pića i gastronomskih specijaliteta iz restorana Enso, predstavite svoj brend u najboljem svetlu i inspirišite želju za saradnjom.

Ukupan kapacitet prostora – do 550 osoba
Kapacitet proslave sa trenutnom postavkom kluba (barski stolovi i separei) – 350 osoba + 70 osoba galerija
Kapacitet bioskopska sala sa pozornicom za govornike – 110 mesta bez separea, 180 mesta sa separeima.
Kapacitet proslave sa okruglim stolovima, sa jednom binom – do 110 osoba
Kapacitet proslave sa koskastim stolovima, sa jednom binom – do 120 osoba
Kapacitet proslave na galeriji u sklopu programa vikendom – do 100 osoba
Kapacitet proslave u pregrađenom klubu – do 180 osoba
Ukoliko vam je potreban tim za organizaciju korporativne proslave, iako se odlučite za drugi prostor – tu smo za vas!  

Već 20 godina sa vama impresioniramo vaše zaposlene, saradnike i klijente modernim pristupom organizovanja proslava. Potpuna tehnička opremljenost i najmoderniji ambijent će poslati jasnu poruku o uspehu i duhu vaše kompanije. Naša organizacija će vam pomoći da se predstavite upravo u onom svetlu kojem želite.

Za razliku od drugih event prostora, kompletna tehnička opremljenost ovog prostora za korporativne proslove vam je na raspolaganju i osim što nećete morati da razmišljate o ovim segmentima pri organizovanju svog događaja, uštedećete na dodatnom iznajmljivanju ozvučenja, rasvete i bine. Upotpunite vašu korporativnu proslavu angažovanjem muzičara, spikera, govornika ili izaberite drugi prateći sadržaj za kompletni doživljaj sa pet zvezdica i događaj koji će dugo odzvanjati u korporativnim krugovima. Tu smo da predložimo i angažujemo najatraktivnije bendove i DJeve, i najbolje fotografe i snimatelje. 

Scroll to Top